Driftstörning / Service Disruption
Incident Report for Infracom Infinity
Resolved
Övervakning
Vi har nu övervakat berörda tjänster och anser att problemet är åtgärdat.

Vi beklagar det träffade för er och era kunder under denna driftstörning.

Skulle ni eller era kunder uppleva fortsatta problem efter klartiden, är vi tacksamma för återkoppling.
----------

Monitoring
We have now finished monitoring.

We confirm that the issues have been resolved.

If you or your customers experience remaining issues after the resolution time above, please contact us.
Posted Jun 05, 2023 - 12:25 CEST
Identified
Omfattning/Felbeskrivning
Felet är nu identifierat och vi jobbar för fullt på att åtgärda det.

Telefoner startar inte längre om, men vi arbetar fortfarande på en fullvärdig fix för problemet på servern.

----------

Description
The issue has been identified and we are working to resolve it.

Phones will not longer be rebooted, but we're still working on a full fix for the server.
Posted Jun 05, 2023 - 11:54 CEST
Investigating
Tid
2022-06-05 11:00

Omfattning
Vi har för närvarande en driftstörning och felsökning pågår med högsta prioritet.

Påverkade tjänster/komponenter
Server uc52
Telefoner startas om var 5:e minut etc på

----------

Time
2023-06-05 11:00

Description
We are currently having operational disruption and investigating the issue with the highest priority.

Affected services/components
Server uc52
Sip Phones are restarted every 5 minutes etc.
Posted Jun 05, 2023 - 11:06 CEST
This incident affected: Infracom Infinity (PBX, Desk Phones & other SIP Devices).